سلامت مردم اولویت اول و آخر مجموعه مدیریت قم است

سرمست با اشاره به موضوع سلامت گفت: سلامت مردم اولویت اول و آخر مجموعه مدیریت قم است و هدف ما از اجرای محدودیت‌ها نیز صرفاً کنترل این بیماری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «بهرام سرمست» امروز (چهارشنبه 19 آذر) در جلسه ستاد مدیریت بحران استان با اشاره به وضعیت کرونا گفت: موج سوم کرونا در قم بسیار سخت و طاقت‌فرسا بود و میزان شدت و درگیری و همچنین مرگ‌ومیرها در این دوره زیاد و نگران‌کننده بود.
 

استاندار قم گفت: باید همچنان تداوم در رعایت دستورات بهداشتی وجود داشته باشد و حتی در وضعیت نارنجی و یا زرد هم نباید فکر کنیم که کرونا تمام‌شده است.
 

وی گفت: متأسفانه در دو ما ه گذشته شاهد بودیم که قم در صدر مبتلایان و یا فوتی‌های کرونایی قرار داشت اما این وضعیت در حال حاضر کنترل‌شده و از همشهریان عزیز تقاضا می‌کنیم، همچنان رعایت کنند.


سرمست گفت: هیچ‌کسی حق ندارد کرونا را عادی‌سازی کند و نباید تبدیل وضعیت رنگ کرونایی در قم و یا اینکه این کنترل‌ها ما را مغرور کرده و یا غفلت کنیم.


استاندار قم گفت: وضعیت ما شکننده است باید یادمان باشد که در فصل تابستان به دلیل عادی انگاری یک‌بار دچار مشکل شده‌ایم و نباید دیگر اجازه دهیم این اتفاق رقم بیفتد.


وی با اشاره به اجرای طرح محله محور با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این طرح باید به نحوی دنبال شود که از بازگشت قم به وضعیت قرمز جلوگیری کند و همه دستگاه‌ها موظف به همکاری در اجرای طرح هستند.


سرمست گفت: برگزاری هرگونه مراسم و تجمع و همایشی در قم ممنوع است و این نظر ستاد ملی کرونا است که اجرایی شدن آن برای همگان وظیفه شرعی و قانونی است.


استاندار قم با اشاره به موضوع سلامت گفت: سلامت مردم اولویت اول و آخر مجموعه مدیریت قم است و هدف ما از اجرای محدودیت‌ها نیز صرفاً کنترل این بیماری است.


وی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید به دنبال تحقق خدمات الکترونیک باشند و باید از فرصت کرونا در این زمینه استفاده و خدمات الکترونیکی را توسعه دهیم.

کد خبر 1002035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha