سریال تکراری بوی نامطبوع در سایت زباله آزادشهر/ سمیعی: بوی نامطبوع ناشی از عملیات اجرایی پروژه مرکز دفن زباله است

سمیعی در پاسخ به گلایه مردم آزادشهر از بوی نامطبوع در سایت زباله این شهرستان گفت: احتمالاً بوی نامطبوع مربوط به عملیات اجرایی پروژه مرکز دفن زباله است و به زودی با تکمیل نهایی این پروژه مشکل حل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محسن سمیعی» عصر امروز(چهارشنبه 19 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مشکلات موجود در سایت زباله آزادشهر، برنامه ریزی برای ایجاد تغییرات اساسی در این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان ادامه داد: ایجاد مرکز لندفیل ژئو ممبران(مرکز دفن زباله) در شهرستان آزادشهر در دستور کار قرار گرفت که عملیات اجرایی این مرکز بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و مرحله نهایی آن در هفته آینده تکمیل می شود.

 

وی تصریح کرد: بعید است که بوی نامطبوع ایجاد شده از این نقطه باشد اما کارشناسان پسماند را برای بررسی و ارزیابی مسئله به منطقه اعزام خواهیم کرد.

 

سمیعی خاطرنشان کرد: اگر این بوی نامطبوع ناشی از عملیات اجرایی این مرکز و مربوط به پسماندهای دفن شده گذشته باشد از مردم درخواست می کنیم یک هفته پایانی را هم تحمل کنند تا این اتفاق ناخوشایند برای همیشه از آزادشهر رفع شود.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان تأکید کرد: اگر بوی مشمئز کننده و نامطبوع مربوط به اجرای پروژه ایجاد مرکز لندفیل ژئو ممبران(مرکز دفن زباله) در شهرستان آزادشهر باشد با اتمام عملیات اجرایی پروژه مربوطه، این بوی نامطبوع نیز برطرف خواهد شد.

 

کد خبر 1002037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha