داوطلبان هلال احمر بندر آستارا تجلیل شدند

به مناسبت هفته داوطلب از خدمات چند داوطلب فعال و خیر جمعیت هلال احمر بندر آستارا تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت هفته داوطلب امروز(چهارشنبه، ۱۹ آذر) در مراسمی با حضور رییس جمعیت هلالاحمر آستارا و اعضای شورای اجرایی این جمعیت از خدمات چند داوطلب فعال و خير جمعيت هلالاحمر اين شهرستان تجليل و قدردانی شد.

 

«حسین خورشیدی» در این مراسم وجود داوطلبین را از ذخایر جمعیت هلالاحمر دانست و گفت: داوطلبین در این راه کمک شایانی به هلال احمر کرده‌اند و باید همواره قدردان این زحمات بود.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان اینکه هنر داوطلبان هلالاحمر پیوند نیاز نیازمندان با توان توانمندان است، افزود: ترویج فرهنگ داوطلبی و نوعدوستی از ضرورت‌های جامعه است و همه باید در این راستا احساس مسئولیت کنیم.

 

وی تصریحکرد: داوطلبان بیوقفه به یاری همنوعان خود میشتابند و در دوره زمانی شیوع کووید ۱۹، این فعالیتها روز به روز بیشتر میشود که باعث افتخار جمعیت هلال احمر است.

 

خورشیدی به نقش سازنده داوطلبان در عرصههای مختلف امدادرسانی به حادثه دیدگان و نیازمندان اشاره و خاطرنشان کرد: امید است جمعیت هلالاحمر بتواند همواره از خدمات داوطلبانه و بیمنت تمامی داوطلبان به صورت مستمر بهرهمند شود.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از داوطلبان فعال و خیر جمعیت هلالاحمر شهرستان بندر آستارا تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 1002062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha