۲باب مسکن خیر ساز برای معلولان شهرستان میاندوآب ساخته شد

علی کریمی گفت: ۲باب مسکن خیر ساز برای معلولان شهرستان میاندوآب با مشارکت ۱۰۰درصدی خیران در راستای «کمک مومنانه» و «پویش همدلی» ساخته شد.

«علی کریمی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: در راستای «کمک مؤمنانه» و «پویش همدلی»  با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران، ۲ باب مسکن با هزینه یک میلیارد ریال برای معلولان این شهرستان ساخته شد.

 

رییس اداره بهزیستی میاندوآب افزود: این واحدها با زیربنای ۶۵ متر مربع و هر کدام با هزینه ۷۰۰ میلیون ریال‌ در روستای «حاجی‌بهزاد» از توابع بخش مرکزی و «کوی تقی‌آباد» در شهر میاندوآب ساخته شده ‌است.

 

وی با بیان اینکه ۶ واحد هم براساس تفاهم‌نامه با قرارگاه خاتم الانبیا با تامین اعتبار از سوی آن قرارگاه در حال ساخت است، تصریح کرد: امسال ۳۸ واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی در دست ساخت است که از این تعداد، پنج واحد توسط بسیج سازندگی در حال ساخت است که برای این تعداد نیز یک میلیارد ریال توسط بهزیستی به صورت بلاعوض و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم تسهیلات پرداخت شده ‌است.

 

کریمی اضافه کرد: همچنین ۲ واحد دیگر برای ۲ خانواده که دارای ۲ معلول هستند در دست ساخت است که برای هر کدام ۷۴۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال هم تسهیلات بانکی پرداخت شده‌ است.

 

گفتنی است، ۲۰ واحد دیگر برای خانوارهای تک معلولی و زنان سرپرست خانوار با تخصیص ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال هم تسهیلات بانکی برای هر واحد در حال ساخت است.

کد خبر 1002070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha