ترویج روحیه جهاد و شهادت در جامعه از وظایف بنیاد شهید است

آیت الله دژکام گفت: وظایف بنیاد شهید تنها به حمایت از خانواده های معظم شهدا محدود نمی شود بلکه فضاسازی فرهنگی و ترویج روحیه جهاد و شهادت در سطح جامعه و زنده نگه داشتن یاد شهدا را نیز بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (چهارشنبه 19 آذر) در دیدار با معاون فرهنگی و بازرسی بنیاد شهید کشور و مدیرکل جدید و سابق این بنیاد در استان فارس گفت: حمایت و مدیریت و انجام وظیفه نسبت به خانواده های 15 هزار شهید استان فارس به یک روحیه جهادی و اقدام علمی دقیق نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: وظایف بنیاد شهید تنها به حمایت از خانواده های معظم شهدا محدود نمی شود بلکه کار اصلی آن در کنار این حمایت، فضاسازی فرهنگی و ترویج روحیه جهاد و شهادت در سطح جامعه و زنده نگه داشتن یاد شهداست.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: خدمت به خانواده های معظم شهدا و حمایت از خانواده ای که پدر و سرپرست آن، جان عزیزش را در راه انقلاب اسلامی و حفظ امنیت این کشور فدا کرده یک وظیفه اصلی و اولویت دار و مهم برای تمامی ماست.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تصریح کرد: مطالبات خانواده معظم شهدا نباید روی زمین بماند و امیدوارم در زمان مدیریت «محمدی پور» به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید فارس، شاهد یک اقدام مستمر و اثرگذار باشیم.

کد خبر 1002077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha