سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشرو در خدمت رسانی به مردم است

آیت الله عبادی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار نهادهای خدما‌ت‌‌رسان یک نهاد خدمات‌رسان پیشرو است، گفت: بیشترین جلوه سپاه همانی است که مردم احساس می کنند چون این خدمات را می بینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امشب (۱۹ آذر) در دیدار با دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از نهادهای چندمنظوره برخواسته از انقلاب است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سپاه در کنار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یک نیروی مسلح راست قامت است، افزود: همچنین سپاه در کنار نهادهای خدمات رسان یک نهاد خدمات رسان پیشرو است.

 

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سازمان‌های اقتصادی کشور یک استوانه اقتصادی و در کنار نهادهای فرهنگی یک نهاد صاحب عزم است.

 

آیت الله عبادی تأکید کرد: بیشترین جلوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانی است که مردم احساس می کنند چون این خدمات را می بینند؛ خیلی نعمت بزرگی است و در هیچ کجای دنیا چنین نهادی وجود ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوادث و بحران های مختلف نیز سنگین ترین اقدامات را بدون ناراحتی انجام می دهد، افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب با همه زاویه ها است، یک جنبش و حرکت محدود نیست و در پیشتازی و آماده سازی ظهور حضرت مهدی (عج) در زوایای مختلف که باید در یک حکومت عدل باشد را به دوش می کشد.

 

وی با اشاره به اینکه همانطور که دشمن می گوید همه گزینه ها را روی میز دارد در مقابلش هم برای همه گزینه ها او پاسخ وجود دارد که بخشی از آن مسئله محرومیت زدایی است، تصریح کرد: بقای انقلاب به زوایای مختلف متکی است که بیش از همه مردم عزیز هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و باقی نیروهای مسلح و خدماتی فشارهای ناشی از تنگناهای که دشمن بیرون از سوی و برخی ولنگاری ها در داخل بر مردم تحمیل می کنند را می گیرد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه تمام اقدامات و خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای رضای خداوند است، گفت: کسی که لباس سبز سپاه را می پوشد با خدا معامله یکجا می کند، هرجا خدا راضی است حضور دارد و این دیگر محدودیت ندارد.

 

امام جمعه بیرجند در ادامه با اشاره به اینکه اسلام یک شناخت علمی و یک تعریف خاص در بحث عقیدتی و فلسفه و تفسیر دارد و یک تعریف عملی دارد، تصریح کرد: آنچه که همه می تواند لمس کنند جنبه عملی اسلام است و میدان مسابقه همین عمل به اسلام است.

 

وی بیان کرد: زحمات و تلاش های سپاه برای خدمت به مردم مایه افتخار است در مقابل غرب فاسد و لیبرال دموکرات نفس پرست و شهوت پرست؛ و راه توحیدی همین خدمت به مردم برای رضای خداوند است.

کد خبر 1002083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha