مواد مخدر بلای جان نیروی انسانی جوامع است

ملانوری مواد مخدر را یکی از عوامل به خطر انداختن جان انسان ها دانست و گفت: مبارزه با مواد مخدر یک اقدام مهم برای حفظ امنیت و سلامت جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید ملانوری» استاندار خراسان جنوبی عصر امروز(19 آذر) در مراسم امحاء 9 تن مواد مخدر در بیرجند، ضمن قدردانی از همه نیروهای جان بر کف مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، اظهار داشت: مواد مخدر جزو ناهنجاری های اجتماعی است که جان انسانها را به خطر می اندازد.

 

وی با بیان اینکه از همه کسانی که در امر مبارزه با مواد مخدر دخیل هستند، تشکر می کنیم، گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی خراسان جنوبی با تمام توان تلاش می کنند تا با اقدامات همه جانبه خود، مواد مخدر را کشف و منهدم کنند.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مواد مخدر علاوه بر مسائل امنیتی، مشکلات فرهنگی و اجتماعی را هم برای جامعه در پی دارد، افزود: مبارزه با مواد مخدر با توجه به استرس و خطراتی که برای نیروهای جان بر کف امر مبارزه با مواد مخدر دارد، بسیار پر هزینه است.

 

ملانوری ضمن تشکر از اعضای شورای تامین خراسان جنوبی به دلیل اقدامات ارزنده در راستای حفظ امنیت استان، ادامه داد: همچنین از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در استان نیز به دلیل تلاش ها و پیگیری ها تشکر می شود.

 

وی گفت: امید می رود روزی را شاهد باشیم که مواد مخدر به طور کامل از جامعه برچیده شود و دیگر شاهد ابتلای افراد به این معضل نباشیم.

 

 

 

کد خبر 1002090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha