ظرفیت‌های فرهنگی کردستان در رسانه‌ها منعکس شود

نماینده ولی فقیه کردستان گفت: باید جلوه‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی استان کردستان در رسانه‌ها منعکس شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در دیدار با شجاعیان مدیر عامل خبرگزاری مهر اظهار کرد: اخبار اجتماعی در استان‌ها سرآمد است و نباید مورد غفلت قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه کمبودها ‌و مشکلات استان کردستان باید در رسانه‌های استان زودتر از رسانه‌های خارج استان بازتاب پیدا کند، افزود: اخبار اجتماعی بیش از اخبار سیاسی و سایر حوزه‌ها در این استان بیشتر مورد توجه مخاطبان است.

 

وی خاطر نشان کرد: صرفا بازتاب اخبار جلسات نباید مورد توجه رسانه‌ها باشد بلکه جلوه‌های فرهنگی استان باید بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد چرا که از سوی مقام معظم رهبری کردستان، استان فرهنگی نامگذاری شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: کردستان قدمگاه ۵ هزار و ۴۰۰ شهید انصار و بیش از ۱۸ هزار شهید مهاجر است و از خبرگزاری‌های ارزشی انتظار می‌رود که ظرفیت‌های فرهنگی کردستان را مورد توجه قرار بدهند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه استان کردستان به اقتضائات خاص خود را دارد و به لحاظ فعالیت‌های فرهنگی و اقتضائاتی که شکل می‌گیرد اطلاع‌رسانی و نشر مطالب و اخبار استان شیوه‌های متناسب با شرایط استان را می‌طلبد.

 

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان کم‌توجهی در استان مشکلاتی ایجاد می‌کند و هراندازه بالندگی و پویایی استان منعکس شود به تقویت استان می‌انجامد.

 

وی اعلام کرد: خبرگزاری مهر بخشی از سازمان تبلیغات اسلامی است که طی این سالها در استان کردستان نیز فعالیت‌هایی داشته است و امیدواریم از این پس نیز شاهد رشد این خبر در استان باشیم.

 

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با تمام توان همراه خبرگزاری مهر که رسانه‌ای انقلابی است خواهد بود و انتظار می‌رود خبرگزاری مهر از نیروهای خود در استان حمایت کند.

 

مدیر عامل خبرگزاری مهر نیز در این دیدار اظهار کرد: خبرگزاری مهر حدود 15 سال است در استان کردستان فعالیت دارد و تنها خبرگزاری رسمی کشور است که به زبان کُردی نیز تولید محتوا می‌کند.

 

محمد شجاعیان عنوان کرد: توجه به استان مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و برای خبرگزاری مهر هم مهم است و هدف این خبرگزاری تنها در رویداد اخبار دستگاههای دولتی خلاصه نمی‌شود بلکه هدف ما انعکاس مشکلات استان و پیگیری برای رفع آنهاست.

 

وی توجه به گروههای مردمی را از فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: این رویکردهای جهادی در خبرگزاری مهر منعکس می‌شود و مورد توجه خواهد بود.

 

همچنین بعد از این دیدار آیین تکریم و معارفه مسوول خبرگزاری مهر کردستان برگزار و ضمن تقدیر از زحمات آرمان نصراللهی مدیر سابق این خبرگزاری، خبات ساعدی بعنوان مدیر جدید خبرگزاری مهر کردستان معرفی شد.

 

کد خبر 1002106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha