سرمایه گذاری سازمان اتکا در حوزه گیاهان داروئی و بسته بندی در استان ایلام

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت اتکا با توجه به رسالت بزرگی که بر عهده دارد در بحث ایجاد اشتغال مولد برای جوانان استان می تواند ایفای نقش کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «علی اکبر بسطامی» درحاشیه  نشست با مدیر عامل سازمان اتکای کشور در محل کشت و صنعت اتکا در دهلران، اظهار کرد: در استان ایلام ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد که سازمان اتکا می تواند درحوزه بسته بندی، تولیدات گیاهی گیاهان دارویی و صنایع بسته بندی سرمایه گذاری کند.

 

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خوشبختانه با رایزنی که مجمع نمایندگان استان با مدیر عامل سازمان اتکا کشور در محل کشت صنعت اتکا در دهلران انجام داده اند، مقرر شد بعد از بررسی های لازم زمینه سرمایه گذاری در استان فراهم شود.

 

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم که مطرح شد استفاده از ظرفیت نیروی بومی منطقه  بود و  در این جلسه 4 پروژه در شهرستان دهلران تعریف شد و مقرر گردید که علاوه بر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و محلی همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

 

بسطامی تصریح کرد: مردم استان همیشه برای نظام اسلامی از جان و مال خود هزینه کردند و در این راستا نهادهای انقلاب هم باید تلاش کنند که زمینه اشتغال و تولید در استان و منطقه رافراهم کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدورایم در مدت زمان مشخص شده مسئولان اتکار برای توسعه همه جانبه استان تلاش کنند.

کد خبر 1002125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha