مقابله با کشت مواد روان گردان گل مورد توجه جدی قرار گیرد

حقیقی با اشاره به اینکه افزایش سطح کشت مواد روان گردان گل در مناطق صعب العبور پیام خوبی نیست، گفت: مقابله با کشت مواد روان گردان گل مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه دیروز در جلسه شورای مواد مخدر استان زنجان اظهار کرد: افزایش سطح کشت مواد روان گردان گل در مناطق صعب العبور پیام خوبی نیست.

 

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه در جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر به این موضوع توجه ویژه ای شود، ادامه داد: مقابله با کشت مواد روان گردان گل مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه در جلسه آینده شورا میزان سطح کشت مواد روان گردان گل همراه با تحلیل ارائه شود، تصریح کرد: با داشتن تحلیل٬ تصمیم درست‌تری می‌توانیم در مقابله با کشت این مواد روان گردان در استان بگیریم.

 

این مقام مسئول بر ضرورت همراهی و مشارکت مردم در مبارزه با اعتیاد تاکید کرد و گفت: شوراهای روستایی و دهیاران نیز در این زمینه اثرگذار هستند.

 

استاندار زنجان ادامه داد: اگر مبارزه با مواد مخدر هوشیارانه نباشد، مشکلات مربوط به این حوزه به مرور افزایش پیدا می کند.

 

حقیقی با یادآوری اینکه اقدامات مربوط به مبارزه با آسیب های اجتماعی باید اثرگذار باشد، افزود: در این حوزه می توان از ظرفیت شبکه شاد نیز اقدام کرد.

 

به گفته وی، لازمه مبارزه با مواد مخدر انسجام و اتحاد دستگاه های متولی حوزه پیشگیری از اعتیاد است.

 

استاندار زنجان در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر نیز گفت: اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر با تصمیم دانشگاه علوم پزشکی باید اتفاق بیفتد.

کد خبر 1002166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha