توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی و نوشت افزار در چهارمین مرحله کمک های مومنانه ناجا در کرمان

سردار ناظری گفت: در این مرحله یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و کمک تحصیلی برای افراد آسیب دیده از کرونا، خانواده مجرمین و یا معسر در مناطق محروم که در حوزه استحفاظی ما مورد شناسایی قرار گرفته، توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، صبح پنجشنبه(۲۰ آذر) در چهارمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه ناجا در استان در جمع خبرنگاران گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری، فرماندهی معزز کل قوا؛ نیروهای انتظامی در استان و سراسر کشور حضوری فعال در طرح مواسات داشتند.

 



فرمانده انتظامی استان کرمان کار کریمانه این نیروها را در استان و کشور سرآمد دانست و افزود: تا کنون که چهارمین مرحله در استان اجرا می شود،  به صورت ماهیانه مبلغی از حقوق نیروها به درخواست و مطالبه خودشان کسر و جمع آوری می شود که در مجموع حدود ۱۰ هزار بسته توزیع شد.

 




 

وی اظهار کرد: در این مرحله یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و کمک تحصیلی برای افراد آسیب دیده از کرونا یا معسر در مناطق محروم که در حوزه استحفاظی ما مورد شناسایی قرار گرفته، توزیع خواهد شد.

 



سردار ناظری اضافه کرد: همچنین خانواده برخی از مجرمین که دچار آسیب شدند، تحت پوشش این کمک ها قرار می گیرند.

 


 

وی ارزش ریالی چهار مرحله کمک های ناجا در استان را بالغ بر ۵ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: نیروهای انتظامی در جایی که باید، با اقتدار با مجرمین و اخلال گران عمل می کنند و آنجا که باید یار مهربان مردم باشند، با مروت کار می کنند و این تاسی به سیدالشهدای مقاومت، شهید سلیمانی است که در بین نیروها ساری و جاری است.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی هم با قدردانی از ناجا و ابراز امیدواری بر جمع شدن هر چه زودتر بساط ویروس منحوس کرونا گفت: کادر نظامی و انتظامی با جان خود در راستای ایجاد امنیت کشور تا مرز شهادت پیش می روند و در کنار آن شاهد جهاد با مال آنان هستیم که با کسر حقوق ماهیانه با انتخاب خود در تهیه و توزیع بسته ها به جامعه هدف کمک می کنند.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: این عزیزان مردان جهاد هم در صحنه و میدان  جنگ و هم مردان جهاد با مال هستند که ان شاءالله خداوند توفیق روزافزون نصیب آنان کند.

کد خبر 1002169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha