برگزاری مسابقه «تیراندازی» در کانون «منتظران نور» جهرم

نیکجو گفت: یک دوره مسابقه «تیراندازی» ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در کنار معنویت و علم آموزی از اولویت برنامه های کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم به شمار می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: در این زمینه و به فراخور شرایط سنی اعضای کانون، برنامه های ویژه ای در زمینه های فرهنگی و ورزشی برنامه ریزی شده که در مقطع های مختلف به اجرا گذاشته می شود.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های ورزشی نیز همواره از استقبال خاصی از سوی بچه های مسجد رو به رو می شود، عنوان کرد: بدین منظور از سوی بخش تربیت بدنی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، برنامه های ورزشی در رشته های مختلف ویژه گروه های سنی این کانون برگزار می شود.

 

نیکجو از برگزاری یک دوره مسابقه «تیراندازی» در این کانون فرهنگی و هنری خبر داد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات ویژه اعضای نوجوان و جوان کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» مسجد «جامع» جهرم برگزار شده است.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه تیراندازی، عنوان کرد: جذب و تشویق جوانان به سمت مسجد و ایجاد رقابت سالم با برگزاری برنامه های مفرح و مسابقه های مختلف از جمله اهداف برگزاری این مسابقه بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم به نحوه برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان این مسابقه در سه گروه هفت نفره با یکدیگر به رقابت می پردازند و از هر گروه یک نفر به مرحله بعدی راه پیدا می کند.

 

وی از شرکت 21 نفر از بچه های مسجد در این مسابقه تیراندازی خبر داد و اذعان کرد: در پایان نیز به سه نفر برگزیده این مسابقه جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

 

نیکجو با اشاره به اینکه این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد، گفت: این جوایز به ترتیب نفر اول تا سوم، هدیه نقدی 150 هزار تومانی، یکصد هزار تومانی و 50 هزار تومانی است.

 

 

 

کد خبر 1002187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha