لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در محور توسکستان

عبدی گفت: رانندگانی که قصد تردد در محور توسکستان دارند قطعا تجهیزات زمستانه همراه داشته باشند.

«علی عبدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به اینکه در ابتدای محور توسکستان به سمت منطقه سرعلی آباد شاهد ریزش برف بودیم و انتظار داریم که رانندگان از این به بعد تا اسفند زنجیره چرخ و پوشاک گرم  همراه داشته باشند و حتما سیستم گرمایشی خودرو  را بررسی کنند.
 
 
 
رئیس پلیس راه استان گلستان  ادامه داد: رانندگانی که قصد تردد در محور توسکستان دارند و  مجوزی برای این تردد دارند قطعا تجهیزات زمستانه همراه داشته باشند.
 
 
 
عبدی بیان کرد: با توجه به شرایطی که بوران و یا مواقع برف ایجاد می کند رانندگان فاصله طولی را در حین رانندگی رعایت کنند و از سرعت مطمئنه تخطی نکنند و باید دقت عمل آنها در رانندگی بیشتر باشد.
 
 
 
وی افزود: در این فصل زمین و معابر لغزنده است و راننده باید بحث اصطحکاک لاستیک خودرو را در این ایام توجه کنند و باید فاصله آنها در فصل سرما و هنگام بارش دو برابر و در یخبندان این فاصله باید به 6 برابر با خودرو مقابل در جاده برسد.
 
 
 
رئیس پلیس راه استان گلستان به توجه کافی به جلو تاکید کرد و گفت: در امروز شاهد ریزش نزولات جوی بودیم و رانندگان باید به جلو بیشتر توجه داشته باشند و در حین رانندگی از خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات و هر اقدامی که ذهن راننده را مشغول می کند خوددداری کنند.
 
 
 
عبدی افزود: اکثرا خودروهای باربری و مسافربری تردد بین استانی دارند البته برخی خودروها پلاک شخصی نیز دیده می شوند ولی تاکید این است که تردد بین شهری و بین استانی تا جایی ممکن اتفاق نیفتد تا این ویروس منحوس برای هم به سوغات نبریم.
 
 
کد خبر 1002190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha