برگزاری مسابقه تولید پادکست صوتی «مکتب سلیمانی» در جهرم

سروش از برگزاری نخستین دوره مسابقه تولید پادکست صوتی «مکتب سلیمانی» به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در آستانه نخستین سالگرد سردار دلها «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» و به پاس رشادت ها و دلیرمردی های این مجاهد خستگی ناپذیر و مرد روزهای سخت جهاد و شهادت برنامه های متنوعی از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جهرم تدوین شده است.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم افزود: از جمله این برنامه ها، برگزاری مسابقه تولید پادکست صوتی «مکتب سلیمانی» است که به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم برنامه ریزی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه هنرمندان شهرستان جهرم بوده و شرکت در مسابقه برای عموم نیز آزاد است، بیان کرد: برای تولید پادکست ها باید از متن وصیت نامه، سخنرانی ها و دیگر مطالب و آثار سردار شهید سلیمانی استفاده و بهره برده شود.

 

سروش به شرایط شرکت در مسابقه تولید پادکست صوتی «مکتب سلیمانی» اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان باید پادکست مورد نظر خود را در زمان 2 تا پنج دقیقه تولید کرده و ارسال کنند.

 

وی ادامه داد: همچنین در ابتدا و یا پایان پادکست های صوتی باید عنوان «کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم» آورده شود.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم به نحوه ارسال آثار به این مسابقه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: آثار تولیدی به شماره تلفن 09370476661 در پیام رسان واتس آپ ارسال و یا به کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم واقع در جنب سینما تحویل داده شود.

 

سروش به مهلت ارسال آثار به این مسابقه اشاره کرد و گفت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید آثار تولیدی خود را تا هشتم دی ماه 99 به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم در پایان با دعوت از اهالی هنر برای شرکت دراین مسابقه پادکست صوتی، خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند جهت دریافت فایل صوتی و سایر اطلاعات مربوط به مسابقه به شماره 09370476661 در پیام رسان واتس آپ پیام دهند.

 

 

کد خبر 1002205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha