عدم اقامه نماز جمعه ۲۱ آذر در جهرم

حجت الاسلام دست داده گفت: نماز جمعه ۲۱ آذرماه به دلیل شرایط نامساعد وضعیت کرونا در شهرستان جهرم اقامه نمی شود.

حجت الاسلام «زین العابدین دست داده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: شرایط نامساعد بیماری کرونا در شهرستان جهرم به نحوی است که همچنان اقامه نماز جمعه به سبب گستردگی این بیماری غیر قابل امکان است.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم افزود: اگرچه در روزهای گذشته وضعیت جهرم از لحاظ شیوع بیماری کرونا به نارنجی تغییر پیدا کرده اما امکان اقامه نماز جمعه میسر نیست.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به گستردگی شیوع کرونا در شهرستان جهرم و عدم اقامه نماز جمعه برنامه «سخن جمعه» از 2 هفته پیش در جهرم شکل گرفته است، بیان کرد: در این برنامه حجت الاسلام «محمد حسین مدبر»، امام جمعه جهرم به مدت 20 دقیقه به صورت مجازی به سخنرانی در زمینه دینی و اجتماعی می پردازد.

 

حجت الاسلام دست داده با اشاره به اینکه تا زمان تغییر وضعیت بیماری در جهرم امکان اقامه نماز جمعه میسر نیست، خاطرنشان کرد: در صورت تغییر شرایط و ابلاغ از سوی دانشگاه علوم پزشکی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس نماز جمعه در هفته های آینده اقامه می شود.

 

وی ادامه داد: در صورت اقامه نماز جمعه در هفته های آتی، اطلاع رسانی توسط رسانه های گروهی و محلی به اطلاع عموم مردم می رسد.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم در پایان از مردم خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی زمینه تغییر شرایط کرونا و کنترل بیماری را فراهم کرده تا شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان باشیم.

کد خبر 1002221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha