توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی از سوی یک هیئت مذهبی در آران و بیدگل

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۹۰ میلیون ریال و دو هزار عدد ماسک و مواد ضدعفونی کننده از سوی یک هیئت مذهبی در این شهرستان خبر داد.

حسین ابوالحسن زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و کمک مؤمنانه و همچنین اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف کمک به نیازمندان در شرایط کرونایی، هیئت فاطمیه تکیه تاریخی حاج عبدالله خان اکرمیان آران و بیدگل اقدام به تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان کرده است.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل افزود: این بسته ها شامل برنج، روغن، حبوبات، مواد شوینده و گوشت جمعا به ارزش ۹۰ میلیون ریال است که با کمک خیران این محله تهیه و توزیع شده است.

 

ابوالحسن زاده در ادامه بیان داشت: این هیئت همچنین اقدام به توزیع بیش از دو هزار عدد ماسک و مواد ضدعفونی کننده، خرید یک دستگاه ضدعفونی دست و اهدای کمک های نقدی اعضای هیئت به بیمارستان سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل کرد.

 

وی افزود: هیئت فاطمیه تکیه تاریخی حاج عبدالله خان اکرمیان از هیئت های مذهبی فعال در راستای مسؤولیت اجتماعی اجتماعی است که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون فعالیت های بسیار خوبی در کمک به نیازمندان، برپایی ایستگاه سلامت، اهدای ماسک و لوازم بهداشتی و گندزدایی، ضدعفونی و میکروب زدایی معابر و منازل شهرستان آران و بیدگل داشته است.

کد خبر 1002235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha