دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج چهارمحال و بختیاری تمدید شد

شریفی از تمدید دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج چهارمحال و بختیاری تا ۳۰ آذرماه جاری خبر داد و گفت: این جشنواره فعالیت مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان استان است که در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

«ابراهیم شریفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد از تمدید دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج چهارمحال و بختیاری تا 30 آذرماه جاری خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره فعالیت مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان استان است که در 2 مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در 2 گروه سنی نوجوانان «حداکثر 17 سال» و بزرگسالان «17 سال به بالا» می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

وی ابراز کرد: رازهای ارغوانی، مکتب سلیمانی، جهش تولید، اقتدار و بالندگی، شکست تحریم های ظالمانه، الفبای ایثار، کمک مؤمنانه، زخم های شعله ور، سبک زندگی اسلامی ایرانی از موضوعات دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج چهارمحال و بختیاری است.

 

بر اساس این گزارش «مجتبی بیگی» گفت: شرکت کنندگان محدودیتی در انتخاب موضوع ندارند و باید اثر خود را در قالب داستان کوتاه، با شرایط میزان کلمات هر اثر حداکثر پنج هزار کلمه و به شرطی که داستان ارسالی پیش از این در جشنواره ای برگزیده نشده باشد و قبلا در کتابی منتشر نشده باشد، ارسال کنند.

 

مسئول بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری گفت: جوایز گروه سنی نوجوان کشوری را به ترتیب رتبه اول کشوری ۳۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر، رتبه دوم کشوری ۲۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر، رتبه سوم کشوری ۱۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر و سه اثر تقدیری با جوایزی به ارزش هفت میلیون ریال اعلام کرد.

 

وی در پایان عنوان کرد: آثار باید به صورت تایپ شده و در قالب word در فضای مجازی «ایتا» به شماره ۰۹۳۰۰۴۱۴۳۷۱ ارسال شود.

 

کد خبر 1002266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha