بازدید معاون استاندار تهران از پروژه‌های راه آهن در پیشوا

معاون استاندارتهران از پروژه‌های راه آهن در شهرستان پیشوا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران پیش از ظهر پنجشنبه به همراه فرماندار پیشوا، مدیر کل دفتر فنی استانداری، معاون عمرانی فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا، از پروژه‌های راه آهن در این شهرستان بازدید کردند.

لازم به ذکر است، معاون استاندار تهران ضمن بازدید از ایستگاه راه آهن، اجرای پروژه پل‌های روگذر قلعه سین و محمد‌آباد را از نزدیک بررسی کرد.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در توضیح پروژه پل‌های روگذر گفت: با اجرای خط ۴  قطار حومه‌ای تهران-ورامین-پیشوا، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی در محل تقاطع روستاهای محمدآباد و قلعه‌سین پیشوا، اقدام به احداث پل روگذر کرده است که به دلیل مشکلاتی از جمله وجود معارض، عدم تأمین دسترسی مناسب برای مناطق روستایی و شهری و عدم تامین رمپ های دسترسی محلی، اجرای آن به کندی پیش رفته است.

وی افزود: تکمیل پل‌های روگذر از پروژه‌های مهم راه آهن در شهرستان پیشواست و به دلیل مشکلاتی که برای تردد مردم ایجاد می‌کند لازم است هرچه سریعتر تکمیل شود.

عباسی در پایان بیان داشت : تعریض ایستگاه راه آهن و ایجاد بلوار در محدوده ایستگاه به منظور رفاه حال مسافران در دستور کار شهرداری قرار دارد.

کد خبر 1002286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha