کسب ۳ رتبه برتر پژوهشی کشور توسط دانش آموزان گلستانی/ تفاهم همکاری برای گسترش فعالیت های پژوهشی

گوهری راد از کسب دو مقام نخست و یک مقام سومی در حوزه پژوهش در کشور توسط دانش آموزان گلستانی خبر داد.

«احسان گوهری راد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: پژوهشکده های آموزش و پرورش در طول سال تحصیلی در بخش دانش آموزی و همکاران فرهنگی ما مشغول به فعالیت است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: خوشبختانه امسال در بخش دانش آموزی دو نفر از دانش آموزان گلستانی توانستند مقام نخست و یک دانش آموز نیز مقام سوم  پژوهش را در رشته های خود در سطح کشور کسب کنند.

 

گوهری راد بیان کرد: به مناسبت هفته پژوهش از این دانش آموزان و همکاران ما که در بخش های پژوهش فعالیت می کنند تجلیل کردیم.

 

وی افزود: دانش آموزان گلستانی که در سطح کشور حائز رتبه برتر شدند در بخش های نظری و علوم انسانی کارهای پژوهشی انجام داده بودند، این دانش آموزان موفق شدند در حوزه قرآنی، داستان نویسی و علوم تجربی در کشور حائز رتبه برتر شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بیان کرد: درس هایی که برای دانش آموزان در نظر گرفته می شود به نوعی دانش آموزان را پژوهش محور تربیت می کند و در کنار آن پژوهش سراهای آموزش و پرورش محلی است که دانش آموزان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

 

گوهری راد از انعقاد تفاهم نامه با پارک علم و فناوری و دانشگاه گلستان خبر داد و یادآور شد: در بخش پژوهش سرایی کارهای بزرگتری را براساس این تفاهم نامه ها دنبال خواهیم کرد و سال آینده شرایط فعالیت های پژوهشی در حوزه دانش آموزی مطلوب تر خواهد شد.

 

 

کد خبر 1002322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha