۹۰۰ روستای گیلان از طرح هادی برخوردار هستند

اکبرزاده گفت: ۹۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان گیلان از طرح هادی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «محمد اکبرزاده» امروز(پنجشنبه، ۲۰ اذر) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ۹۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان گیلان از طرح هادی برخوردار هستند.

 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه طرح های هادی در توسعه و عمران و آبادانی روستاها نقش مهم و تاثیرگذاری دارند، افزود: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با اجرای طرح هادی روستایی برکات این طرح ها را در روستاها شاهد هستیم.

 

وی با بیان اینکه در قالب اجرای طرح هادی ساخت و اصلاح شبکه معابر، میدان ها، فضای سبز و کانال های آب در روستاها انجام می شود، تصریح کرد: دیواره سازی، احداث سیل بند، ساخت پل ها، آسفالت معابر و گسترش روستاها از دیگر اقداماتی است که در قالب اجرای طرح هادی اجرا می شود.

 

اکبرزاده گفت: جلوگیری از تصرف اراضی، تامین عادلانه امکانات و ارائه خدمات عمومی از مهم ترین اهداف اجرای طرح های هادی در روستاها است.

 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان افزود: طرح هادی در ۴۴ روستای بندر آستارا اجرا شده است.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و ۷۰۰ نفر در گیلان برای احداث مسکن متقاضی شده اند، اظهارکرد: تا پایان سال جاری، ۲ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان احداث و افتتاح می شود.

 

اکبرزاده خاطرنشان کرد: تا پایان آذرماه متقاضیان به بانک های عامل برای دریافت ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض معرفی می شوند و تا پایان سال تمامی واحدها به بهره برداری می رسند.

کد خبر 1002338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha