انجام اقدامات عمرانی و بهسازی در منطقه منبع آب اهواز

شریعتی در بازدید از منطقه منبع آب و حصیرآباد اهواز، اقدامات عمرانی و بهسازی جهت بهبود شرایط زیستی مردم این مناطق که به همت قرارگاه نبی‌ اکرم (ص) و با همکاری گروه‌‌های جهادی و دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» امروز (پنج‌شنبه 20 آذر) در حاشیه بازدید از کوی منبع آب و حصیرآباد اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو بازدیدهای قبل و تصمیمانی که گرفته شد با تشکیل قرارگاه نبی اکرم (ص) به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خوشبختانه در منطقه منبع آب اهواز اقدامات خوبی صورت گرفته، البته تکمیل نشده ولی همچنان در حال انجام است.

 

استاندار خوزستان افزود: سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان، اداره کل مدیریت بحران، مناطق نفتخیز، ملی حفاری، شهرداری، آبفا، شهرداری، توسعه نیشکر، فولاد خوزستان، مساجد و گروه‌های جهادی و ... همه دست به دست هم دادند و پای کار آمدند و در تعمیر منازل، آسفالت معابر، برداشتن تپه‌هایی که زخم کهنه و قدیمی مردم این منطقه و خطرساز بود اقداماتی را انجام دادند که خوشبختانه رضایت نسبی ایجاد شده و کارها به خوبی در حال پیشرفت است.

 

وی اضافه کرد: البته برنامه اساسی برای انتقال ساکنان مناطق پرخطر این منطقه و احداث یک‌هزار و 600 واحد مسکونی با همکاری راه و شهرسازی را نیز در دستور داریم ولی تا زمان ساخت این واحدها این کارها باید صورت گیرد که در حال انجام بوده و پیش می‌رود.

 

شریعتی تصریح کرد: در حال حاضر هم در منطقه منبع آب و کوی آل صافی و مناطق اطراف آن اقداماتی را آغاز کردیم و امیدواریم با لطف پرودگار و همت همه عزیزان و گروه‌های جهادی، مساجد، روحانیت و همه دستگاه‌های اجرایی که در این مسیر گام نهادند بتوانیم این کار را انجام دهیم و حداقل‌های زندگی و شرایط زیست را برای مردم این مناطق فراهم کنیم و کار اساسی انجام شود.

 

وی یاد آور شد: مردم این مناطق همیشه یار و یاور و همراه و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بودند که امیدواریم بتوانیم با این گونه اقدامات این تعلق‌خاطر را همچنان حفظ کنیم و رابطه دوطرفه بین مردم و حکومت و نظام مردمی را مستحکم‌تر کنیم.

 

کد خبر 1002347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha