آمادگی کامل برای تحقق طرح‌های درختکاری و توسعه فضای سبز در شهرستان اندیمشک

کیانی با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز خوزستان به ویژه اندیمشک به عنوان ورودی استان و حلقه اتصال چند استان مورد توجه جدی است گفت: آمادگی کامل برای تحقق طرح‌های درختکاری و توسعه فضای سبز در اندیمشک از سوی منابع طبیعی خوزستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «کورش کیانی» امروز (پنجشنبه ۲۰ آذر) در نشست با جمعی از مسئولان ارشد و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان اندیمشک اظهار کرد: افزایش سرانه فضای سبز خوزستان به ویژه اندیمشک به عنوان ورودی استان و حلقه اتصال چند استان مورد توجه جدی است.

 

مدیرکل منابع طبیعی استان خوزستان افزود: حفاظت از جنگل‌ها و توسعه درختکاری مورد اهتمام است و در این راستا نیز نیازمند عزم همگانی هستیم.

 

وی اذعان کرد: آمادگی کامل برای تحقق طرح‌های درختکاری و توسعه فضای سبز در شهرستان اندیمشک از سوی منابع طبیعی استان خوزستان وجود دارد.

 

کیانی با بیان اینکه طرح ۳۵۰ هکتاری برای توسعه زراعت چوب را در شهرستان اندیمشک داریم که تصویب شده و در حال پیگیری است تصریح کرد: با تخریب و تصرف اراضی مقابله می‌شود و برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

 

وی با تقدیر از تلاش و عزم مسئولان شهرستان اندیمشک خاطرنشان کرد: برای تحقق طرح‌های توسعه فضای سبز در شهرستان اندیمشک همراهی و همکاری صورت می‌گیرد.

 

کد خبر 1002392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha