آبرسانی به هزار و ۶۲ روستا در سیستان و بلوچستان

مدیر عامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از عقد یک تفاهم نامه مهم برای آبرسانی به هزار و ۶۲ روستا در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «علی‌رضا قاسمی» در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی شهرستان دشتیاری گفت: با تامین آب شرب و بهداشتی از طریق تکمیل و اجرای شبکه توزیع مجتمع ۲۵ روستایی دلگان با جمعیت ۸ هزار و پانصد نفر  و  روستاهای فاقد تاسیسات آب نوار ساحلی شهرستان دشتیاری شامل  بریس، پسابندر، پشت، گواتر و شمها با جمعیت ۷ هزار و‌سیصد نفر از طریق آب شیرین کن  پسابندر، شاخص بهره مندی از آب شرب روستایی شهرستان دشتیاری ۲۱ درصد ارتقا پیدا خواهد کرد.

 

مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از عقد یک تفاهم نامه مهم برای آبرسانی به ۱۰۶۲ روستای استان اشاره کرد و گفت :  در صورت اجرایی شدن مصوبات تفاهم نامه برنامه‌ریزی دوساله برای بهره مندی ۱۰۰ درصدی آب روستاهای شهرستان دشتیاری صورت گرفته است.

 

قاسمی در سلسه بازدیدهای خود از  یکی از محله های حاشیه شهر چابهار (مراداباد) بازدید نمود و اظهار کرد: در راستای ساماندهی حاشیه نشینی شهر چابهار در محله مرادآباد  همزمان با ساماندهی معابر و ارائه اسناد مثبته مالکیت نسبت به توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب، آبرسانی و واگذاری انشعاب،  با استفاده از اعتبارات تفاهم شده با وزارت راه و شهرسازی اقدام می‌شود.

 

وی همچنین با مردم دیدار و به مشکلات و درخواست‌ اهالی رسیدگی و در این راستا دستورات  لازم را صادر کرد.

کد خبر 1002416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha