بستری ۶۴ بیمار مبتلا به کرونا در آستارا / حال چهار نفر وخیم است

صابر از بستری ۶۴ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان آستارا خبر داد و گفت: حال چهار نفر از مبتلاین به کووید ۱۹ وخیم است.

«عباس صابر» امروز(جمعه، ۲۱ آذر) در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان آستارا به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: برابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ آستارا از لحاظ کرونایی در شرایط قرمز قرار دارد.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه در حال حاضر ۶۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان بستری هستند، افزود: حال چهار نفر از مبتلاین بستری شده به کووید ۱۹ در بیمارستان وخیم گزارش شده است.

 

وی در ادامه از هموطنان خواست برای بهبودی حال بیماران دعا کنند.

 

صابر با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت قرمز آستارا از لحاظ کرونایی موظف به رعایت دستورالعمل های هوشمند در حوزه کرونا هستیم، گفت: اماکن تجاری، بازار و اماکنی که نیاز به بازگشایی ندارند همچنان بسته هستند و از همشهریان انتظار این است همانند گذشته در این راستا با متولیان همکاری لازم را داشته باشند.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا افزود: اماکنی که اقلام اساسی مردم را تامین می کنند باز بوده و شهروندان می توانند از این مراکز خدمات بگیرند.

 

صابر با بیان اینکه در حوزه تردد نیز برابر دستورالعمل ها اقدامات لازم صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: در حوزه کارگری و پرسنل ادارات نیز این کنترل ها انجام می شود و از مردم می خواهیم در رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی دقت لازم را داشته تا ان شاء الله شاهد کاهش مبتلاین به بیماری کرونا ویروس و قطع زنجیره انتقال آن باشیم.

کد خبر 1002432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha