۵۰ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان آستارا توزیع شد

معاشرتی گفت: در راستای رزمایش همدلی و کمک مومنانه، ۵۰ بسته غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان مناطق مختلف شهرستان آستارا توزیع شد.

«رضا معاشرتی» امروز(جمعه، ۲۱ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: پس از سخنرانی مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند، اعضای کانون امام مهدی(عج) و بسیجیان پایگاه شهید عظیم نوروزی به همراه خادمین مهر مهدوی و کمیته خادم شهدا نیز در لبیک به فرمایشات رهبری بارها بسته های غذایی و بهداشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرده اند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا با بیان اینکه در مرحله جدید رزمایش همدلی و کمک مومنانه ۵۰ بسته غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان، فقرا و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند توزیع شد، افزود: این بسته‌ها شامل ماکارونی، روغن، سویا، رب گوجه، حبوبات، تن ماهی، برنج، آب میوه، خرما و اقلام بهداشتی بود.

 

وی ارزش هر بسته غذایی و بهداشتی توزیع شده در بین نیازمندان را ۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: بسته های غذایی در مجموع به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال بین فقرا و اقشار آسییب دیده از کرونا توزیع شد.

 

معاشرتی با بیان اینکه کانون های مساجد در راستای طرح ملی راهکار و طرح ایران قوی که با هدف احیای کارکردهای مسجد برگزار می شوند می توانند نقشی موثر در مقابله با بحران ها و کمک به مردم داشته باشند تصریح کرد: در ادامه نیز تهیه و توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان در دستور کار است و امیدوارم خیرین در این راستا دست ما را بگیرند و همانند گذشته در کارهای خیر و خداپسندانه سهیم باشند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا خاطرنشان کرد: امید است چنین اقدامات موثر از سوی گروه های جهادی همچنین با همکاری و تلاش خیرین تا شکست دادن قطعی ویروس منحوس کرونا ادامه داشته باشد.

کد خبر 1002456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha