هدف آمریکا از جنگ ایران و عراق از بین بردن تفکر شیعی بود

حاجتی هدف آمریکا از جنگ ایران و عراق را از بین بردن تفکر شیعه دانست و گفت: امروز در شرایط سخت اقتصادی در مقابل ابرقدرت‌های دنیا ایستاده‌ایم و این را مدیون خون شهدا می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «عبدالرضا حاجتی» امروز (جمعه 21 آذر) در حاشیه برگزاری کارگاه تولید محتوا حوزه هنری خوزستان، با حضور در مزار شهدای مدافع حرم اهوز در جمع هنرمندان عراقی، با بیان اینکه ایران در یک زمانی مستعمره آمریکا بود اما اتفاقی افتاد و عده‌ای کم پای منبر امام (ره) نشستند به یک طوفان تبدیل شدند اظهار کرد: ایران طولانی‌ترین مرز را با جمهوری شوروی داشت و آمریکا برای جاسوسی، ایران را به عنوان پایگاه انتخاب کرده بود ولی انقلاب ایران معادلات آمریکا را به هم زد.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: ایران زمانی نماینده غرب در شرق بود و وقتی انقلاب اتفاق افتاد آمریکا به عنوان تنها راه، حمله به جمهوری اسلامی و مکتب شیعه را در دستور کار قرار داد.

 

وی با اشاره به اینکه جوانانی ایران زیر بیرق امام (ره) آمدند و به فرمان امام (ره) رهسپار جبهه‌ها شدند تصریح کرد: سخت‌ترین روزهای ما جنگ با عراق بود، جنگی که حزب بعث و صدام شروع کرد.

 

حاجتی هدف آمریکا از جنگ ایران و عراق را از بین بردن تفکر شیعه دانست و عنوان کرد: جنگ آغاز شد و جوانان ما ایستادگی کردند و در این میان تعدادی از مجاهدین عراقی نیز در این جنگ همراه ایرانی‌ها بودند.

 

وی اضافه کرد: آمریکا به صدام قول خوزستان را داده بود اما همین جوانان باشرف و خدایی باعث شدند آمریکا ناکام شود و امروز آزادیم و با شرایط سخت اقتصادی در مقابل ابرقدرت‌های دنیا ایستاده‌ایم و این را مدیون خون شهدا می‌دانیم.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه مدافعان حرم نیز با حضور در سوریه اجازه ندادند حضرت زینب (س) بار دیگر به اسارت برود ابراز کرد: آمریکا و داعشی‌ها در سوریه در حال پیروزی بودند اما سربازانی همچون حاج قاسم سلیمانی این لقمه را از دهان آمریکای ابرقدرت بیرون کشیدند.

 

وی تاکید کرد: تمام وجود ما متعلق به ولایتمان است و اگر دولت عراق به شما اجازه دهد و اطمینان کند می‌توانید عراق را بسازید همانطور که امام (ره) و رهبر معظم انقلاب به جوانان ما اعتماد کردند و این اعتماد باعث شد 42 سال در مقابل بزرگترین ابرقدرت‌های دنیا بایستیم.

 

حاجتی ادامه داد: جوانان ما موشکی به نام سوم خرداد ساختند که توانست پهباد فوق پیشرفته و فوق سری و جاسوسی آمریکایی را که می‌توانست کف دریا را اسکن کند و به همین خاطر به آن عروس دریا می‌گفتند، شناسایی کنند و با یک موشک ایرانی و به واسطه ارتباط با شهدا آن را سرنگون کنند.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا زنده‌اند و چون روح آنها از جسم‌شان جدا شده با چشم قابل دیدن نیستند اما شهدا در این مملکت حکومت می‌کنند یاد آور شد: شهدا افتخار ما هستند و ما با شهدا زنده‌ایم.

 

کد خبر 1002463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha