احتمال بارش پراکنده باران در مرکز خلیج فارس طی ۲۴ ساعت آینده

مساعدی گفت: پیش بینی می‌شود از ظهر فردا سرعت وزش بادهای شمالی بر روی دریا تا حدودی افزایش یابد و همچنین در ساعاتی از وقت امروز و فردا با رشد ابر در مرکز خلیج فارس، احتمال بارش پراکنده باران نیز در این نواحی دور از انتظار نیست.

«پیام مساعدی» روز جمعه (21 آذر) درگفتگو با خبرگزاریشبستان در بوشهر در خصوص پیش بینی وضعیت جوی و آب و هوای استان بوشهر طی روز های آینده اظهار داشت: با بررسی نقشه‌ های هواشناسی نشان می‌دهد طی ۲۴ ساعت آینده شاهد وزش ملایم باد، غبار محلی و در ابتدای صبح نیز در برخی نقاط مه صبحگاهی در سطح استان بوشهر خواهیم بود.

 

کارشناس اداره‌ کل هواشناسی استان بوشهر با تاکید بر اینکه پیش بینی می‌شود از ظهر فردا سرعت وزش بادهای شمالی بر روی دریا تا حدودی افزایش یابد ادامه داد: همچنین در ساعاتی از وقت امروز و فردا با رشد ابر در مرکز خلیج فارس، احتمال بارش پراکنده باران نیز در این نواحی دور از انتظار نیست.

 

وی افزود: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و صبح فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی و طی امروز و فردا در فراساحل مناطق جنوبی استان افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

 

مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

 

کارشناس اداره‌ کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی این مدت ارتفاع موج دریا نیز بین ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

 

کد خبر 1002466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha