مسئولان کمتر نگاه به دست بیگانگان داشته باشند ،دشمنان همیشه دشمنی دارند

امام جمعه حسن ‌آباد بخش فشافویه گفت:کمتر نگاه به دست بیگانگان داشته باشید ،دشمن، دشمن است، دشمنی میکند، نیاز های خودش برایش مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،حجت الاسلام میثم درگاهی امام جمعه حسن آباد فشافویه در «پیام جمعه» ، در ابتدا خود را و همگان را به تقوای الهی دعوت کرد و گفت: راه حل مشکلات شخصی و اجتماعی مراعات بر تقوا است.

وی در ادامه ضمن گلایه از بی انضباطی اقتصادی که امروز حاکم بر جامعه هست اضافه کرد: چرا امروز بعضی از آقایان مسئول، کم کاری خود را و نا کار آمدی برنامه هایشان را، گره به مذاکره با کسی که قرار است دو ماه دیگر بر روی صندلی ریاست جمهوری دشمن بنشیند  می زنند.به مشکلات گرانی مردم برسید،مشکلات مردم راه کار دارد، همه دلسوزان نظام این سخن را می گویند.

امام جمعه بخش فشافویه در ادامه اشاره ای به سخنان مقام معظم رهبری در جلسه شورای اقتصادی کرد و بیان داشت:مقام معظم رهبری در جلسه اخیر شورای اقتصادی سران سه قوه فرمودند: مشکلات کشور راه حل دارد.ایشان گفتند: همت کنید،  کمتر نگاه به دست دشمن داشته باشید ،دشمن،  دشمن است، دشمنی می کند، نیاز های خودش برایش مهم است.
حجه الاسلام درگاهی ادامه داد:‌این مردم به برنامه هایی که شما گفتید رای دادند، ولی عملکرد شما چیزی نبود که گفتید. شما گفتید زبان دنیا را بلدید،  شما گفتید در صد روز تمام راه حلها ارائه میشود.چه شد؟؟؟؟؟؟!!!!!

وی به لایه بودجه نیز اشاره ای کرد و عنوان کرد: این که فروش دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت در لایحه بودجه مبنای طرح ریزی درآمد دولت باشد معنی‌اش این است که همچنان می‌خواهند به روابط خارجی و رفتار کشور‌های دیگر نگاه کنند.در حالی که کاملا روشن است که چه بایدن تائید شود و چه ترامپ بتواند از دیوان عالی امریکا اوضاع را برگرداند، تحریم‌ها تا چهار - پنج سال دیگر ادامه خواهد داشت.این که ما بخواهیم بودجه، مخارج و درآمد‌های دولت را بر اساس اتفاقی از بیرون مرز‌ها تعیین کنیم ریسک خطرناکی است و معلوم می‌شود که نمی‌خواهیم از تحولات درس بگیریم

امام جمعه حسن آباد در آخر پیام آدینه نیز ضمن دعوت به تقوا توصیه به همدلی و همفکری و تعامل و تعاون بر کارهای خدماتی کرد و گفت : سنت لایزال الهی بر نصرت به شرط کار و تلاش و استقامت،  هست چرا که فرمود: ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه

کد خبر 1002472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha