پروژه چشمه های آبگرم دهلران سال ۱۴۰۰  پروژه بهره برداری می رسد

سلیمانی دشتکی گفت: طرح ساماندهی چشمه های آبگرم دهلران و هدایت آب های این چشمه ها به دورتر از شهر دهلران سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام در سفر به شهرستان دهلران برای افتتاح طرح اجرای نهضت جنگلکاری در سطح یک هزار هکتار از اراضی این شهرستان، اظهار  کرد: با تلاش پیمانکار و شرکت  آب منطقه ای استان انتظار می رود پروژه چشمه های آبگرم دهلران تیرماه سال ۱۴۰۰ این پروژه بهره برداری برسد.

 

«قاسم سلیمانی دشتکی» در حاشیه بازدید از ساماندهی چشمه‌های آبگرم دهلران یادآور شد: :امسال از محل اعتبارت استانی  ۹۰ میلیارد ریال برای پروژه آبگرم دهلران اختصاص یافته که از این میزان تاکنون ۴۰ میلیارد ریال پرداخت شده است و تا پایان سال مابقی این اعتبار نیز پرداخت خواهد شد.

 

وی  تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون کار ساماندهی چشمه‌های آبگرم دهلران با توجه به خسارات آن به تأسیسات شهری در دستور کار قرار استانداری و مسئولان قرار گرفته است.

 

سلیمانی دشنکی افزود: انتقال آبگرم به خارج از شهر با  خط انتقال ۶،۵ کیلومتر لوله در حال اجراست و پیمانکار نیز پای کار بوده و نیاز است در روند کار تسریع شود.

 

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح ۱۶۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۶۵ میلیارد ریال آن اختصاص یافته و مابقی نیز تلاش می‌شود به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص یابد.

 

کد خبر 1002482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha