بازسازی دبستان شهید ساداتی روستای جیربند بهشهر به همت خیران

علی بیکی از بازسازی دبستان شهید ساداتی روستای جیربند بهشهر به همت خیران خبر داد و گفت: این مدرسه با قدمت ۴۰ ساله به تلاش و همت خیران بازسازی شد.

«صادق علی بیکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: دبستان شهید سید سجاد ساداتی از جمله دبستان های قدیمی است که در سال 1359 بنا شده است و با توجه به 40 ساله شدن این مدرسه نیازمند بازسازی بود.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر افزود: دبستان شهید سید سجاد ساداتی روستای جیربند بهشهر با اعتبار یک میلیارد ريال به همت موسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا(س) بازسازی شده است.

 

وی همچنین با اشاره به قرار گرفتن در دوران شیوع کرونا و تعطیلی مدارس بر شناسایی فرصت ها و تهدیدها در این دوران تاکید و خاطر نشان کرد: فضای مجازی دارای فرصت ها و تهدیدهای مختلف است که باید در این دوران در این بخش وارد عمل شده و کمک کار دانش آموزان و خانواده بود.

 

علی بیکی گفت: آموزش و پرورش از ایده های صاحب نظران حوزه تعلیم و تربیت در استفاده مناسب از فضای مجازی و مقابله با تهدیدها استفاده می کند تا شاهد پویایی بیشتری در این دوران باشیم.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی، دانش آموزانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و به امکانات آموزشی دسترسی ندارند؛ در اولویت اهدای تبلت و پرداخت تسهیلات تبلت قرار گرفتند ضمن پرداخت 170 فقره تسهیلات، 61 تبلت به همت موسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا(س) به دانش آموزان اهدا شد.

کد خبر 1002514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha