۷۰ تن روغن در شهرستان نکا توزیع شد

جعفری گفت: ۷۰تن روغن در شهرستان نکا توزیع شد و بسیاری از مشکلات این حوزه برطرف شده و امیدواریم مردم از خرید هیجانی پرهیز کنند.

«ولی الله جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در زمینه توزیع روغن در روزهای اخیر در کشور به وجود آمد؛ با پیگیریهای انجام شده در هفته گذشته 70تن روغن در راستای تنظیم بازار در شهرستان توزیع شد.

 

 رئیس اداره صمت نکا افزود: در راستای تنظیم بازار  70 تن روغن در نکا توزیع و 36 تن روغن دیگر نیز درخواست داده شد.

 

وی با اعلام اینکه نیاز مردم برای خرید روغن جامد و مایع با توجه به کمبود روغن در هفته های گذشته وجود دارد، خاطر نشان کرد: لذا علاوه بر توزیع 70 تن روغن در بازار،  36 تن روغن دیگر نیز درخواست داده شد.

 

جعفری با تأکید بر اینکه تلاش میکنیم بازار شهرستان با کمبود روغن مواجه نشود، افزود : وزارت صمت در حال تأمین مواد اولیه برای واحدهای تولید روغن در کشور و رفع مشکل است که از شهروندان نکایی  درخواست میشود در خصوص خرید این کالا، هیجانی عمل نکنند.

 

ریئس  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نکا گفت: لیست توزیعکنندگان روغن در سطح شهرستان تهیه شد و بررسی و کنترل لازم در زمینه توزیع این کالا به صورت دقیق در حال انجام است و حتماً با هرگونه تخلف در این راستا برخورد خواهد شد.

 

جعفری با بیان اینکه اداره صمت مسئول توزیع اقلام تنظیم بازار در شهرستان است، گفت: در کنار توزیع روغن در بازار، در ماه گذشته 73 تن برنج در 20 نقطه شهرستان توزیع شد.

 

وی با تأکید بر اینکه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت نکا بر تمام فرایند توزیع اقلام در بازار نظارت میکنند، گفت:  با جدیت در حال رصد و کنترل بازار هستیم؛ گشتهای مشترک نیز از عمدهفروشان و مغازهداران بازرسیهای لازم را انجام دادهاند که در این زمینه نیازمند اطلاعات مردمی نیز هستیم.

 

جعفری افزود:  از مردم میخواهیم که هرگونه گرانفروشی، فروش غیرقابل عرف، احتکار و یا فروش اجباری برخی اقلام به همراه اقلام تنظیم بازار را به تلفن 124 و یا سایت اینترنتی 124 اطلاع دهند.

 

رئیس اداره صمت نکا با بیان اینکه در دو ماه اخیر 170بازرسی از واحدهای نانوایی نکا انجام شد، افزود: در این راستا برای 30 واحد نانوایی پرونده تشکیل شد و بهبود کیفیت نان در این شهرستان با همکاری اتحادیه نانوایان در دستور کار است.

کد خبر 1002516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha