پرداخت ۴۸ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان نکا

حسینی از پرداخت ۴۸ میلیارد ریال وام اشتغال به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان نکا خبر داد.

« رمضان حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: رسالت کمیته امداد خودکفائی و توانمندسازی خانواده ها است  و در همین راستا، شناسایی مددجویان مستعد خودکفایی و تعیین درجه مهارت و توان اجرایی آنها یکی از فعالیت های کمیته امداد در این زمینه است.

 

 سرپرست کمیته امداد نکا گفت:  طی هشت ماه سالجاری 48 میلیارد ريال وام اشتغال به خانواده های نیازمند پرداخت و 121 فرصت شغلی جدید ایجاد شد.

 

وی با اعلام اینکه نظارت کمیته امداد پس از ارائه تسهیلات قطع نمی شود، خاطر نشان کرد: به صورت مداوم فعالیت های اقتصادی بررسی شده و بسیاری از مشکلات پیش روی فعالیت اقتصادی رفع می شود تا این طرح با موفقیت همراه شود.

 

حسینی همچنین با اشاره به اینکه تاکنون 325 مددجوی نکایی از آموزش های فنی و حرفه ای برخوردار شده اند، گفت: این افراد با فراگیری آموزش های لازم برای اشتغال و دریافت وام اقدام می شود.

 

وی همچنین افزود : در جهت ایجاد اشتغال و کاریابی برای مددجویان، کمیته امداد می تواند نیروی کار ماهر و آموزش دیده را به شرکت ها و کارخانه ها معرفی و شرایط خاصی را برای پرداخت تسهیلات به کارفرمایان و یا بیمه مددجویان اختصاص دهد.

 

حسینی یادآور شد: در شهرستان نکا ۶۸۰۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

کد خبر 1002518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha