پیام تسلیت آیت الله محمدی ری شهری در پی درگذشت آیت الله محمد یزدی(ره)

آیت الله محمدی ری شهری، در پیامی درگذشت عالم متقی و مجاهد، حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی رضوان‌الله‌ تعالی علیه را تسلیت گفت.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، آیت الله محمدی ری شهری، در پیامی درگذشت عالم متقی و مجاهد، حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی رضوان‌الله‌ تعالی علیه را تسلیت گفت.

 

متن پیام تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به این شرح است:

 

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم 

 

درگذشت عالم متقی و مجاهد، حضرت آیةالله حاج شیخ محمد یزدی رضوان‌الله‌ تعالی علیه ، دبیر مکرم جامعه‌ی محترم مدرسین را به اعضای گرامی آن، حوزه‌ های علمیه، شاگردان و ارادتمندان آن مرحوم و خاندان معزّز و فرزندان مکرّم ایشان تسلیت می گویم.

 

 سابقه طولانی ایشان در انقلاب اسلامی، همراهی همیشگی با رهبر فقید انقلاب، امام خمینی (ره) و عضویت فعال و مؤثر در جامعه مدرسین از عضویت تا ریاست، بر کسی پوشیده نیست. او یک روحانی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر بود که اشتغال به مسئولیتهای بزرگ، او را از مردمی بودن و ساده زیستی دور نکرد و عضویت در جامعه او را از توجه به دیگر جریانات اجتماعی و سیاسی غافل ننمود.

 

تلاش های علمی و قلمی، در کنار حضور همواره در عرصه های گوناگون انقلاب، از ایشان شخصیتی با ابعاد وجودی مختلف ساخته بود و از این رو فقدانش، برای کشور و حوزه های علمیه، سنگین و غمبار است. امید که عبادات علمی و عملی ایشان، توشه ای پر ارج برای مسیر بی بازگشت آخرت باشد.

 

 

کد خبر 1002543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha