«مواسات و همدلی» بیشترین آثار ارسالی به جشنواره استانی «حبیب»

رمضانی با بیان اینکه ۴۵۰ اثر در چهار حوزه به دبیرخانه جشنواره «حبیب» ارسال شد گفت: رقابت در دو بخش «مواسات و همدلی» و «کرونا» با توجه به تعدد آثار بسیار نزدیک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسام رمضانی» امروز(شنبه، ۲۲ آذر) در جمع خبرنگاران به جشنواره استانی حبیب اشاره کرد و گفت: ۱۴۹ تشکل مذهبی و مجموعه فرهنگی در جشنواره استانی حبیبی با محوریت تقدیر و تجلیل از فعالیت تشکل‌های مذهبی و گروه‌های جهادی  شرکت کرده‌اند.

 

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ۴۵۰ اثر در چهار حوزه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد افزود: بیشترین آثار ارسالی مرتبط با طرح مواسات و همدلی و اقدامات این تشکل‌ها در راستای مقابله با کروناویروس و تامین سلامتی مردم بوده است.

 

وی با اشاره به استقبال خوب هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی استانی و کشوری از این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره موجب می‌شود تا جامعه با ظرفیت‌های خوب هیئت‌های مذهبی آشنا شوند، همانگونه که در بحران کرونا ویروس تشکل‌های مذهبی با شناسایی مناطق محروم و آسیب دیده نقش ارزنده‌ای ایفا کردهند.

 

رمضانی با بیان اینکه در هر بخش حدود ۳۰ اثر به مرحله بعد راه یافته است اذعان کرد: رقابت در دو بخش کرونا و مواسات با توجه به تعدد آثار بسیار نزدیک است.

 

وی از اعلام آثار برتر این جشنواره به زودی خبرداد و بیان کرد: حفظ ارتباط با هیئت‌ها، افزایش کیفیت بازتاب رسانه‌ای فعالیت‌های هیئت‌های گیلان، ترغیب هیئت‌ها به راه‌اندازی تیم قوی رسانه‌ای، ایجاد فضای مومنانه رسانه‌ای بین تشکل‌های مذهبی از جمله  اهداف جشنواره حبیب شمرده می‌شود.

 

رمضانی خاطرنشان کرد: به‌زودی بخش نگاه مردمی جشنواره استانی حبیب جهت معرفی آثار برتر این بخش از نگاه مردم در صفحه اینستاگرام اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان به نشانی instagram.com/nehzat_eslami_gil راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر 1002604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha