فراخوان سی و یکمین جشنواره تئاتر استان گلستان منتشر شد

یازرلو از انتشار فراخوان سی و یکمین جشنواره تئاتر استان گلستان خبر داد.

«رضا یازرلو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سی و یکمین جشنواره تئاتر استان گلستان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی گلستان و در نظر گرفتن شرایط ویژه بیماری کرونا برگزار می شود.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: توجه ویژه به شعار سال، انعکاس ارزش های متعالی در تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، نماز و نیایش و فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، پرداختن به موضوعات ویژه در راستای تحکیم خانواده، شور و نشاط اجتماعی و آسیب های اجتماعی، تجربه های نوین در عرصه نمایش و متکی بر معیارهای فرهنگی و هنری جامعه، آثار نمایشی مبتنی بر ویژگی های فرهنگی، اقلیمی، بومی استان و میراث گرانقدر مکتوب شفاهی، دینی و ملی، سبک زندگی و پرداختن به موضوع بیماری کووید 19 و ایثارگری جامعه پزشکی و محتوای امیدبخش از اهداف، موضوعات و محورهای مورد تاکید این جشنواره است.

 

وی با اشاره به شیوه برگزاری این جشنواره، اظهارداشت: با توجه به شیوع بیماری کووید 19 و پیامدهای آن بر تولید و اجرای عمومی و نیاز به مدیریت زمان و اجراها، برگزاری جشنواره به شکل مجازی و صرفا از طریق ارسال فیلم آثار تولیدی خواهد بود.

 

یازرلو خاطرنشان کرد: بازبینی و داوری از آثار تولید شده پس از جشنواره استانی سال 97 تا کنون خواهد بود و مراسم اختتامیه و اعلام و معرفی آثار یا اثر برگزیده به شکل مجازی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: مهلت ارسال تقاضای کتبی و ارسال فیلم اثر به همراه مجوز نویسنده به دبیرخانه جشنواره تا (30 آذر) است و اختتامیه مجازی و اعلام آثار نیز اعلام می شود.

 

 

کد خبر 1002625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha