الگو سازی از سردار شهید سلیمانی با تولید آثار نمایشی

امیرحسین شفیعی از چاپ آثار دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی خبر داد و گفت: در این جشنواره می خواهیم از سردار شهید سلیمانی با تولید آثار نمایشی در بخش های مختلف الگو سازی کنیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «امیرحسین شفیعی»، کارگردان تئاتر و دبیر دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی درباه برگزاری این جشنواره در آستانه سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: دومین جشنواره سردار آسمانی با حمایت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در قالب سه بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی، بخش صحنه‌ای و خیابانی از ۱۰ تا ۱۵ دی ماه در کرمان برگزار می‌شود.

 

وی افزود:  دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی از مدت ها پیش برنامه ریزی شده و آثار زیادی به دبیرخانه این جشنواره رسیده و مورد بررسی قرار گرفته است.

 

امیرحسین شفیعی  از چاپ آثار دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی خبر داد و گفت:  ما به نوبه خودمان در تلاش هستیم که آثار مکتوب این جشنواره را به صورت نمایش نامه چاپ کنیم و در اختیار گروه های مختلف در استان ها قرار دهیم.

 

دبیر دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی  تاکید کرد:  می خواهیم با تولید آثار تئاتر خیابانی و صحنه ای یک الگویی درست کنیم که بیشترین و متفاوت ترین آثار را با شیوه های مختلف اجرایی در مورد سردار سلیمانی  داشته باشیم که این آثار به لحاظ محتوایی به زندگی خود سردار شهید سلیمانی و به نقش ایشان در محور مقاومت بپردازد.

 

امیرحسین شفیعی  درباره آثار تولید شده درباره سردار دل ها  گفت: در دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی  چند اثر داریم که در مورد همراهان شهید و جبهه مقاومت هستند، در این آثار به نقش ایشان در لبنان و سوریه پرداخته شده است. همچنین آثاری داریم که به نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مواقع حساسی که در کشور وجود داشته است پرداخته است؛ همه این آثار با نگاه های متفاوتی تولید شده است.

کد خبر 1002639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha