طرح ملی «ایران قوی» مهمترین فعالیت کانون های فهمای شهرستان کیار

حسن زاده بابیان اینکه محور فعالیت کانون‌های مساجد شهرستان کیار در دومین سال فعالیت فهما بر طرح ملی «ایران قوی» استوار است گفت: اعضای کانون های مساجد این شهرستان با ارائه طرح های مختلف در فضای مجازی فعالیت های خود را در این طرح ملی آغاز کرده اند.

«محمدرضا حسن زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری شهرستان کیار با آغاز مرحله دوم فهما فعالیت های گسترده ای به صورت جمعی و مجازی اجرا می کنند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار ادامه داد: مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان کیار با برگزاری برنامه های فرهنگی در فضای مجازی به ویژه کتاب و کتابخوانی درصدد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد هستند.

 

وی بابیان اینکه محور فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کیار در دومین سال فعالیت فهما بر طرح ملی «ایران قوی» استوار است گفت: اعضای کانون های مساجد این شهرستان با ارائه طرح ها و پویش های مختلف در فضای مجازی فعالیت های خود را در این طرح ملی آغاز کرده اند.

 

حسن زاده گفت: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان باید فعالیت های خود در سامانه ها بچه های مسجد بارگذاری کنند تا امتیاز و سرانه مورد نظر فعالیت های خود را دریافت کنند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار ادامه داد: اجرای طرح ملی «ایران قوی» نیز در سال ۹۹ اقدامی ارزشمند در اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کیار در این عرصه نیز به خوبی وارد صحنه شده اند.

 

کد خبر 1002640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha