آغاز طرح زمستانه پلیس در ۱۶۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی گلستان

فاضل دادگر از اجرای طرح زمستان پلیس در یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان گلستان خبر داد و گفت: ۷۰۰ کیلومتر از جاده های استان گلستان در محور کوهستانی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد سعید فاضل دادگر» صبح امروز (شنبه ۲۲ آذر) در رزمایش طرح ترافیکی زمستانه استان گلستان اظهار کرد: امروز سطح فرهنگی راهنمایی و رانندگی در جامعه ارتقاء پیدا کرده است و براساس آن شاهد هستیم که میزان مرگ و میر براثر تصادفات نسبت به دهه گذشته در سطح کشور کاهش پیدا کرده است.
 
 
 
فرمانده نیروی انتظامی گلستان ادامه داد: حوادث تصادف رانندگی در کشور پنجمین عامل مرگ و میر و مصدومیت ها به شمار می رود.
 
 
 
فاضل دادگر بیان کرد: اقدامات پلیس راهور باعث کاهش تصادفات در سطح  کشور در دهه گذشته شده است و امیدواریم با اجرای طرح زمستانه شاهد کاهش مخاطرات و تصادفات جاده ای در زمستان پیشرو در استان باشیم.
 
 
 
فرمانده نیروی انتظامی گلستان تاکید کرد: گلستان یک هزار و 600 کیلومتر محورهای مواصلاتی دارد که از این میزان 700 کیلومتر آن کوهستانی است و با عبور این راه ها از شهرها و روستاهای متعدد شرایط خاصی را برای عبور و مرور در استان شاهد هستیم.
 
 
 
فاضل دادگر خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها باید در بلند مدت فکر اساسی برای عبور و مرور شهرهای استان داشته باشند و در بخش های مختلف دارای چالش هایی هستیم از جمله در محور شرق استان دارای مسیر هایی هستیم که با تلاش دستگاه های اجرایی در حال حل این مشکلات هستیم.
 
 
 
وی خاطرنشان کرد: اما بحث کمربندی ها و کنارگذرها جزو مشکلات اساسی استان به شمار می رود و شاهد تصادف موتورسواران و ادوات کشاورزی زیادی در سطح استان هستیم و امیدواریم با تدابیر این مشکلات برطرف شود.
 
 
 
فرمانده نیروی انتظامی گلستان تاکید کرد: همکاران ما با مجاهدت تلاش می کنند طرح زمستانه پلیس را در یک بازه 90 روز اجرا کنند و در کنار نزول رحمات الهی امیدوارم با اجرای این طرح شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم.
 
 
 
فاضل دادگر افزود: در تصادفات فوتی و تصادفات جرحی در سطح استان شاهد کاهش خوبی بودیم و حضور گسترده همکاران ما در کنار جاده ها نقش بسیار تاثیرگذاری داشته است.
 
 
 
 
کد خبر 1002665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha