قدردانی از مسجد «میدنهد» به دلیل حمایت از افراد آسیب پذیر در دوره کرونا

مسجد «میدنهد» به دلیل فعالیت گسترده ای که در حمایت از افراد آسیب پذیر و منزوی در طی شیوع ویروس کرونا انجام داده است به عنوان یکی از سه مسجد برتر انگلیس انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « maidenhead»، مسجد «میدنهد» به دلیل فعالیت گسترده ای که در حمایت از افراد آسیب پذیر و منزوی در طی شیوع ویروس کرونا انجام داده است به عنوان یکی از سه مسجد برتر انگلیس انتخاب شد.

 

این مسجد در «هولمنلیز» یکی از سه مسجد انگلیس است که در فهرست بهترین ارائه دهنده خدمات برای دریافت «جوایز مساجد بیکن بریتانیا در سال 2020»  جایزه گرفت.

 

اگرچه مسجد میدنهد در مراسم اهدای جوایز به عنوان برنده شناخته نشد اما اعضای هیئت امنا و داوطلبان این مسجد  خاطر زحماتی که امسال برای شهروندان و همنوعان خود کشیده اند بسیار به خود افتخار می کنند.

 

«ضیا محی الدین» از اعضای هیئت امنای مسجد میدنهد در این باره گفت:  بسیار خوب بود که ما نامزد دریافت جایزه شدیم و مایه افتخار و شناسایی این مسجد و جامعه مسلمانان به جامعه میدنهد بودیم.

 

وی افزود: این یک اتفاق بسیار بزرگ برای ما بود ؛ ما چنین جامعه کوچکی در شهر هستیم و برای کارهایی که انجام می دهیم شناخته می شویم و با برخی از سازمانهای عظیم که 10 برابر ما در بیرمنگام و منچستر هستند رقابت می کنیم .

 

هنگام آغاز قرنطینه کرونایی در ماه مارس این مسجد شروع به تهیه بسته های غذایی برای افراد آسیب پذیر و بی حمایت کرد.

 

این پروژه با ورود داوطلبان به سرعت رشد کرد و طی چند ماه بیش از 3000 بسته غذایی به شهروندان نیازمند تحویل داده شد.

کد خبر 1002670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha