به کارگیری ۴۰۰ خودرو وسیله نقلیه امدادی در طرح زمستانه پلیس گلستان

عبدی گفت: در طرح زمستانه پلیس یک هزار نیرو به کارگیری می شود و برای امداد رسانی و خدمت رسانی نیز از ۴۰۰ وسیله نقلیه استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی عبدی» صبح امروز (شنبه ۲۲ آذر) در رزمایش طرح زمستانه پلیس استان گلستان اظهار کرد: طرح ترافیکی زمستانه پلیس از 20 آذر آغاز شده است و از امروز با این صبحگاه نیروهای ما در محورهای کوهستانی مستقر خواهند شد.
 
 
رئیس پلیس راه گلستان ادامه داد: در طول سال پلیس راه در راستای ماموریت خود طرح های مختلفی دارد که اکثر طرح ها نیز با موفقیت اجرایی شده است.
 
 
 
عبدی بیان کرد: طرح زمستانه یکی از طرح های مهم و حساس پلیس راه استان به شمار می رود و در این طرح به رانندگانی که در محور کوهستانی و برف گیر در تردد هستند خدمات ارائه می شود.
 
 
 
رئیس پلیس راه گلستان تاکید کرد: همکاران ما در طرح زمستانه پلیس تلاش می کنند که به بهترین نحو این برنامه ها پشت سر بگذارند.
 
 
 
عبدی خاطرنشان کرد: 700 کیلومتر از جاده های استان گلستان در محورها و گردنه های کوهستانی قرار دارد و سه محور مهم گرگان به شاهرود از مسیر توسکستان، محور آزادشهر به شاهرود و جنگل ملی گلستان به بجنورد از مهمترین محورهای مواصلاتی ما در استان به شمار می رود که در این طرح در نظر گرفته شده است.
 
 
 
وی گفت: طرح زمستانه ترافیکی پلیس به مدت 91 روز و از 20 آذر تا 20 اسفند در نظر گرفته شده و جمعا یک هزار نیرو در این طرح به کارگیری می شود و برای امداد رسانی و خدمت رسانی نیز از  400 وسیله نقلیه استفاده می شود.
 
 
کد خبر 1002686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha