ختم سوره یاسین به یاد دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت گفت: اعضا و فعالان برادر این کانون با حضور امام جماعت مسجد به یاد دانشمند هسته ای شهید فخری زاده سوره یاسین را ختم کردند.

«فاطمه شیرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضا و فعالان برادر کانون فرهنگی هنری عفت با حضور امام جماعت مسجد به یاد دانشمند هسته ای شهید فخری زاده سوره یاسین را ختم کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: این برنامه معنوی توسط برادران و در صحن مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در این برنامه قرآنی از درگاه خداوند متعال برای شفای عاجل همه بیماران و رفع این بیماری دعای فرج قرائت شد.

 

شیرپور خاطر نشان کرد: شهدا هویت انقلابی میهن اسلامی اند و نوجوانان و جوانان این مرز و بوم ادامه دهنده راه شهدا هستند و چنین برنامه های قرآنی و فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت افزود: راه شهدا را ادامه خواهیم داد تا دشمنان بدانند پیرو مکتب ولایت فقیه هستیم و هیچگاه از این راه دست نخواهیم کشید.

 

شیرپور اذعان داشت: شهادت این دانشمند هسته ای ملت ایران را متحد تر از همیشه در برابر دشمنان کرد و چنین توطئه های نمی تواند دل مردم ایران را نسبت به پیروی از ولایت دلسرد کند.

 

کد خبر 1002715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha