مسابقه « حدیث سردار دلها» ویژه طلاب در مشهد برگزار می شود

مسابقه‌ « حدیث سردار دل‌ها» در راستای آشنایی با وصیت ‌نامه سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني، به همت مدرسه علمیه رضویه مشهد و با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی سياسی این حوزه، ويژه عموم طلاب برادر و خواهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مسابقه‌ « حدیث سردار دل‌ ها» در راستای آشنایی با وصیت‌نامه سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني، به همت مدرسه علمیه رضویه مشهد و با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی سياسی این حوزه، ويژه عموم طلاب برادر و خواهر برگزار می‌شود.

 

مسابقه در دو بخش ارسال آثار هنری و آزمون کتبی از متن وصیت‌نامه سردار دل‌ها، به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان با تهیه متن ادبي، عكس نوشته، پوستر و اينفو گرافيك، نماهنگ (كليپ) و نوا هنگ (پادكست)، می‌توانند در بخش هنری این مسابقه شرکت کنند.

 

همچنین، متقاضیان شرکت در بخش دوم این مسابقه نیز می‌توانند جهت دريافت فايل pdf وصیت‌نامه سپهبد شهید سلیمانی و سؤالات آن، به كانال « طلبه انقلابي» مدرسه علمیه رضویه در پیام‌رسان ايتا به نشاني talabeenghelabirazavie@ مراجعه کنند.

 

مهلت ارسال آثار و پاسخ‌نامه تا ۵ دی‌ماه اعلام‌شده است و نتایج برگزیده نیز ۱۳ دی‌ماه، هم‌زمان با سالروز شهادت شهيد قاسم سليماني، اعلام می‌شود، به نفرات برتر جوايز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد و علاقه‌مندان برای ارسال آثار هنری و پاسخ‌های آزمون کتبی می‌توانند از طریق شناسه كاربري rasoleeshgh@ در پیام‌رسان ايتا، اقدام کنند.

کد خبر 1002723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha