کمک های مومنانه خیرین در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفت

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران گفت: بسته های معیشتی و کمک های مومنانه خیرین به همت اعضای این کانون در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفت.

«محمد رزمجو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بسته های معیشتی و کمک های مومنانه خیرین به همت اعضای این کانون در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران تصریح کرد: بسته های معیشتی شامل روغن مایع، نخود، لوبیا، جو، شکر، ماکارونی، چای، نمک، کشمش و سویا بود.

 

وی ادامه داد: از دیگر اقلام توزیعی در بین دانش آموزان نیازمند اهدایی 10 جفت کفش بود که به همت خیرین تهیه و موجب خشنودی خانواده های آسیب دیده از کرونا شد.

 

رزمجو عنوان کرد: در روزهای سخت بیماری در کنار خانواده های بی بضاعت و نیازمند هستیم تا بخشی از آلام آنها را در این ایام کاهش دهیم.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران افزود: تهیه 8 کیلو گوشت گرم نیز از دیگر اقلام اهدایی خیرین است که به همت اعضای این کانون در اختیار خانواده های نیازمند شناسایی شده قرار گرفت.

 

رزمجو خاطر نشان کرد: برای دانش آموزان نیازمند مناطق حاشیه شهر اردبیل نیز بسته های پاستوریزه شیر تهیه می شود که جهت جلوگیری از سوتغذیه این کودکان در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار می گیرد.

 

وی یادآور شد: تاکنون از ابتدای شیوع بیماری کرونا طی چندین مرحله بسته های معیشتی در اختیار خانواده های شناسایی شده آسیب دیده از کرونا قرار گرفت و همچنان این جهاد همدلی ادامه دارد.

 

کد خبر 1002738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha