نمایشگاه خیریه زنان مسلمان برای کمک به مردم آلبانی

مسلمانان آلبانی نمایشگاه خیریه ای را برای کمک به خانواده های نیازمندان به راه انداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکة، دفتر زنان متعلق به اقلیت اسلامی در آلبانی با همکاری اداره شهر تیرانا پایتخت آلبانی نمایشگاه خیریه غذاهای سنتی آلبانی را در چارچوب فعالیت های مسلمانان این کشور برگزار کرد.

 

این نمایشگاه شامل تعدادی از غذاهای آلبانی است که مسلمانان در این کشور درآمد حاصل از نمایشگاه خیریه را به نفع خانواده های نیازمند اختصاص می دهند.

 

«فاطمه کراج» رئیس دفتر زنان در جامعه اسلامی آلبانی یا همه شرکت کنندگان و حامیان این نمایشگاه و همه کسانی که در موفقیت این فعالیت خیرخواهانه اجتماعی مشارکت داشتند،تشکر کرد.

 

کراج گفت: ما به عنوان مادر و زن این ماموریت را داریم که میهن پرستی، همکاری و کمک بین نسل‌ها را پرورش دهیم و زمانی که این اتفاق را می بینیم، به طور قطع احساس غرور خواهیم کرد.

 

از سوی دیگر، «انیسه سوباشی» مدیرخدمات اجتماعی در تیرانا همکاری نزدیک بین اداره شهری و مسلمانان را ستود و گفت: این همکاری به برپایی فعالیت های خیرخواهانه و اجتماعی منجر خواهد شد.

 

«تاولانت بیکا» نایب رئیس جامعه مسلمان در آلبانی گفت:  هدف اصلی این نمایشگاه افزایش آگاهی اجتماعی و خیرخواهانه همگان است. سخت است که مشکل همه نیازمندان را حل کرد، اما چنین اقداماتی بسیاری را به سمت مشارکت و همکاری سوق می دهد.

 

کد خبر 1002750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha