تمدید زمان نام نویسی در سی و دومین جشنواره تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید ایلام

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از تمدید زمان نام نویسی در سی و دومین جشنواره تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید ایلام خبر داد.

«شکرالله شیرخانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: زمان ثبت نام در سی و دومین جشنواره تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید ایلام که ابتدا از ۱۴ آبان امسال به مدت یکماه تعیین شده بود، تا ۳۰ آذرماه تمدید شده است و کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به انجام فرایند ثبت نام اقدام کنند.

 

وی گفت: این جشنواره هر سال در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می شود.

 

شیرخانی تصریح کرد: ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: با توجه به تحقق ۱۰۲ درصدی طرح‌های عقد قرارداد شده تسهیلات پایدار اشتغال روستایی استان رتبه هفتم پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی را در کشور کسب کرده است.             

 

وی  تصریح کرد:  ۳۰۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به ۴ هزار و ۶۴۰ طرح اشتغال‌زا در مناطق روستایی، عشایری و شهرهای کم جمعیت استان ایلام پرداخت شده است.

کد خبر 1002787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha