کسب ۷ رتبه برتر قرآنی در مسابقات قرآن ارتش

تذکر گفت: هفت نفر از فعالان و برترین‌های قرآنی پایگاه دریایی بوشهر موفق به کسب رتبه‌های برتر بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آجا شدند.

«ناخدا یکم جعفر تذکر» روز شنبه (22 آذر) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با اشاره به درخشش برترین های قرآنی پایگاه دریایی ارتش بوشهر در  بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آجا اظهار کرد: بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش خانواده‌ها به مدت یک هفته در بستر فضای مجازی برگزار شد.

 

فرمانده پایگاه نیروی دریایی ارتش در بوشهر با بیان اینکه این دوره از مسابقات در رشته های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ، اذان و تفسیر برگزار شده است، افزود: تعداد ۱۱ نفر از فعالان و برترین‌های قرآنی پایگاه دریایی بوشهر در این دوره از مسابقات شرکت کردند که در پایان هفت نفر از آنان موفق به کسب رتبه‌های برتر بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آجا شدند.

 

تذکر اظهار داشت: فاطمه اسلامی در رشته حفظ ۳ جزء فرزندان رتبه اول، عبدالله استوار در رشته تفسیر رتبه دوم، محمد قلندری در رشته اذان رتبه دوم، محمدمهدی غنی در رشته حفظ ۱۵جزء رتبه سوم ، حدیث پیراسته در رشته حفظ یک جزء رتبه سوم، محسن قلندری در رشته ترتیل رتبه سوم و آیلین رزاقی در رشته ترتیل رتبه سوم را در این دوره از مسابقات، کسب کردند.

 

وی با بیان اینکه قرآن موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌شود و کسانی که با آن مأنوس شوند به رستگاری می رسند ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای انقلاب اسلامی، مسابقات قرآن در ارتش به صورت مستمر و همه ساله پرشورتر از گذشته برگزار شده و هرساله شاهد درخشش فعالان و برترین‌های قرآنی پایگاه دریایی بوشهر در این مسابقات هستیم.

 

تذکر با تاکید بر اینکه قرآن امانت پیامبر الهی است و ما باید راه سعادت و آخرت را از این کتاب الهی استخراج کنیم اظهار داشت: قرآن مسلماً کتاب زندگی همه ماست و نباید بدون استفاده در کنج خانه‌ها بماند بلکه آیات قرآن به ما قائده زندگی کردن را می‌آموزد و باید از آن بهره برد.

 

کد خبر 1002788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha