اعطای تسهیلات کم‌بهره به راهنمایان گردشگری و مؤسسات آموزشی گردشگری گلستان

تجری از اعطای تسهیلات کم‌بهره به راهنمایان گردشگری و مؤسسات آموزشی گردشگری استان گلستان در راستای جبران بخشی از خسارات وارد شده براثر شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، «احمد تجری» گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و رکود کسب‌وکارهای گردشگری و در راستای حمایت از فعالان جوان گردشگری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با حمایت و همکاری یکی از خیرین استان، امکان بهره‌مندی برای راهنمایان گردشگری که صرفاً در همین حوزه فعال هستند و همچنین مؤسسات آموزشی گردشگری استان از تسهیلات کم‌بهره (۴ درصدی) را فراهم کرده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: در این طرح حمایتی راهنمایان گردشگری و موسسات آموزشی حوزه گردشگری استان برای دریافت تسهیلات از مبلغ حداقل ۱۰۰ میلیون ریال تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی می‌شوند.

 

وی ادامه داد: تاکنون ۴۲ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند و مابقی متقاضیان نیز به‌صورت مستمر و هفتگی به بانک معرفی خواهند شد.

 

 

 

کد خبر 1002818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha