همکاری رایگان سه شعبه حل اختلاف و ۱۴۵ وکیل با کمیته امداد فارس

بذرافشان گفت: در سراسر استان فارس ۱۴۵ وکیل و سه شعبه حل اختلاف به ‌صورت رایگان با کمیته امداد فارس همکاری دارند تا مشکلات حقوقی مددجویان رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (شنبه 22 آذر) با اشاره به آمار خدمات حقوقی ارائه شده به مددجویان کمیته امداد فارس به خبرنگاران گفت: طی هشت ماهه گذشته 6 هزار و 45 خدمت حقوقی به این مددجویان ارائه شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس افزود: فعالیت‌های اداره حقوقی کمیته امداد استان فارس در حوزه هایی همچون ارائه مشاوره، تنظیم و تدوین قرارداد، اظهارنامه حقوقی، دادخواست و شکوائیه، شرکت در جلسات دادرسی و ... به مددجویان ارائه می شود.

وی اضافه کرد: در سراسر استان فارس 145 وکیل و سه شعبه حل اختلاف به ‌صورت رایگان با کمیته امداد فارس همکاری دارند تا مشکلات حقوقی مددجویان رفع شود.

بذرافشان اعلام کرد: از ابتدای سال 99 تا پایان آبان امسال 428 مورد استعلام و اظهارنامه حقوقی، 209 لایحه دفاعیه برای ارائه به مراجع قضایی، 935 مورد تنظیم قرارداد، 183 دادخواست و 27 شکوائیه و 292 مورد مشاوره حقوقی به مددجویان کمیته امداد فارس ارائه شده است.

کد خبر 1002839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha