برگزاری سی و دومین جشنواره استانی تئاتر گیلان+ جدول اجراها

فاضلی از آغاز سی و دومین جشنواره استانی تئاتر گیلان با ۹ اجرا در رشت خبرداد.

«فیروز فاضلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به برگزاری سی و دومین جشنواره استانی تئاتر گیلان گفت: این جشنواره از دوشنبه(۲۴ آذر) در دو شیفت صبح و عصر در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت آغاز می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه ۹ اثر در این جشنواره به نمایش در می‌آید افزود: با تصمیم هیئت برگزاری جشنواره از همه ۲۱ اثر رسیده، حمایت شده و به نمایش عموم گذاشته می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با نمایش «تذکره سپید بانو و غلام سیاه» به کارگردانی مجید پتکی ساعت ۱۰ صبح در سالن وارش آغاز می‌شود اذعان کرد: «کورتراژیک» مهرنوش ثابت نیا و «یک شب دیگر هم بمان سیلویا» از محمدرضا حسین زاده ساعت ۱۶ و ۱۸ عصر روز نخست جشنواره به نمایش در می‌آیند.

 

فاضلی با اشاره به نمایشهای اجرایی روز دوم جشنواره(۲۵ آذر) اذعان کرد: «خواب‌های شیشه‌ای» رضا عباسی، «نگاتیو» مهرداد بخشی و «لبحند باشکوه آقای گیل» از زهرا صدری نمایش‌های روز دوم جشنواره هستند که در سالن‌های وارش و نارون به روی صحنه می‌روند.

 

وی اعلام کرد: «کاپوچینوی ایرلندی » محمدرضا شعبانی، «پلی از جنس شیشه» مصطفی خوش نشین و «بریده‌ها» رضا فتوت خواه سه تئاتری هستند که در روز پایانی جشنواره به اجرا گذاشته می‌شوند.

 

فاضلی با بیان اینکه جشنواره امسال به دلیل شیوع کروناویروس متفاوت از سال‌های پیش و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود اعلام کرد: نادر برهانی مرند، اتابک نادری و سیدوحید فخر موسوی از داوران سی و دومین جشنواره تئاتر استانی گیلان هستند.

 

وی خاطرنشان ساخت: علاقه‌مندان می توانند این اجراها را به صورت زنده از طریق فضای مجازی به آدرس اینترنتی www.aparat.com/gilan.farhang.gov.ir/live و یا سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دنبال کنند.

کد خبر 1002879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha