بیش از ۶ میلیارد تومان برای توسعه شبکه برق آستارا هزینه شد

بهامین گفت: در ۶ ماه ابتدای سال جاری در راستای توسعه و تقویت برق شهرستان آستارا ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

«فرزین بهامین» امروز(شنبه، ۲۲ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا اظهارکرد: در ۶ ماه ابتدای سال جاری اقدامات خوب و موثری در راستای تقویت و توسعه برق شهرستان صورت گرفت و پروژه های خوبی نیز در دست اجرا است.

 

مدیر توزیع برق بندر آستارا با بیان اینکه در ۶ ماه ابتدای سال جاری در راستای توسعه و تقویت برق این شهرستان ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: احداث شبکه فشار متوسط زمینی، احداث شبکه فشار ضعیف هوایی، نصب دستگاه های ترانس، افزایش قدرت ترانس، احداث پایه های بتنی، تبدیل فشار هوایی لخت به کابل خودنگهدار از جمله طرح هایی است که در این راستا اجرا شده است.

 

وی از تبدیل شبکه های فرسوده مسی به کابل خودنگهدار به طول ۲۷ کیلومتر خبر داد و تصریح کرد: ۱۴ کیلومتر از تبدیل شبکه های فرسوده مسی به کابل خودنگهدار عملیاتی شده است.

 

بهامین با اشاره به اینکه باقیمانده تبدیل شبکه های فرسوده مسی به کابل خودنگهدار نیز تا پایان ماه اجرا می شود، گفت: برای اجرای این طرح که در حوزه شهری و روستایی انجام می شود در مجموع ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه می شود.

 

مدیر توزیع برق بندر آستارا اضافه کرد: همچنین برای اصلاح شبکه، تامین برق، تقویت برق، تاب آوری در شبکه، توپولوژی شبکه، توسعه و احداث؛ طرح هایی با اعتبار بالغ بر سه میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان تا پایان سال جاری در حوزه شهری و روستایی اجرا می شود.

 

بهامین از شاخه زنی فشار متوسط برق در حوزه آستارا، لوندویل و حیران خبر داد و خاطرنشان کرد: برای شاخه زنی ۹۵ میلیون تومان هزینه شده و بخشی از حیران باقی مانده که در دست اجرا می باشد.

کد خبر 1002891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha